Fascination About طراحی وب سایت

Wiki Article

توجه به طراحی استاندارد، خلق یک هویت بصری یک‌پارچه و توجه به بازاریابی دیجیتال از مهم‌ترین قوائد موفقیت در دنیای بی‌کران اینترنت است.

ایجاد رابطه ای صمیمی، دلسوزانه و مسئولانه با مشتریانمان

امنیت برای هر کسب و کار اینترنتی اهمیت بالایی دارد. امنیت سایت را می‌توان در سه سطح مورد ارزیابی قرار داد که عبارتند از: اطلاعات مدیریت، امنیت در کدنویسی و امنیت در سرور.

نوع دیگری از انواع وب سایت‌ها مربوطه انواع سیستم آن‌ها می‌باشد می‌باشد که عبارت است از:

با این حساب طراحی سایت خدماتی بدون اینکه هیچ تبادلات فیزیکی انجام دهند را در اختیار کاربران قرار می دهد و به همین دلیل می تواند خدماتی که مشتریان و کاربران می هواند را به آنان عرضه کند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به گروه استاد وب است.

زیبایی سایت از دیدکاربران بسیار مهم است چرا که کاربران در ثانیه های اول قبل از هر کار دیگری به زیبایی سایت نگاه میکنند و اگر نمره کافی را داشته باشد، در آن میمانند وگرنه بسراغ سایت دیگر میروند.

ما در وبسیما برای برآورد هزینه تمام شده پروژه‌ها و متناسب با آن برآورد قیمت طراحی وبسایت، نهایت دقت و وسواس را به خرج داده‌ایم تا ضمن حفظ کیفیت محصول نهایی بتوانیم قیمتی مناسب و رقابتی برای خدمات خود در نظر بگیریم.

پویا و داینامیک بود سایت به این معنی است که تمامی محتوای صفحات طراحی وب سایت سایت توسط مدیر سایت قابل تغییر است و ممکن است هر روز یک صفحه جدید با محتوای متغییر در سایت منتشر شود مانند سایت های خبری یا مجله ای که در هر روز چندین اخبار جدید را در صفحات جدید منتشر می کنند.  

اگر بخواهیم تعریف ساده ای از طراحی سایت داشته باشیم باید بگیم طراحی طراحی وب سایت سایت به معنای طراحی و ساخت یک وب سایت یا بهینه سازی و ری دیزاین یک سایت قدیمی در بستر اینترنت است.  

گاهی اوقات مدیران کسب و کارها بر روی مواردی همچون طراحی دیزاین، چینش محتوایی و فرآیندهای داخلی وب سایت نظراتی غیر کارشناسی و سلیقه ای می دهند و اصرار دارند تا حتما سایت مطابق میل آن ها پیاده سازی شود.

این گواهی که پس از انجام تمامی تست های فنی اعم از تست سرعت سایت، آنالیز سئو، تست ریسپانسیو و یوزرفرندلی بودن پروژه و … از تک طراحی سایت چیست تک پروژه ها پیش از تحویل به مشتری گرفته میشود و نتایج این تست ها تحت عنوان گواهی فنی به مشتریان عزیز تقدیم طراحی سایت همکاری در فروش میگردد تا با خیال راحت از کیفیت پروژه، تنها به ادامه مسیر بیزنس خود بیاندیشند و تمام دغدغه های فنی پیش رو را به ما بسپارسند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در فرآیند طراحی سایت و به روزرسانی سالانه کلیه فاکتورها و استانداردهای امنیتی سایت لحاظ می‌شود. با این وجود ممکن طراحی سایت است سایت شما به دلیل عدم رعایت نکات امنیتی از طرف مدیر (به عنوان مثال انتخاب رمز عبور ساده برای پنل مدیریت) دچار مشکلاتی از قبیل هک یا نفوذ شود.

Report this wiki page